welcOme ^^

~

Friday, October 14, 2011

( ~_^ )



~ Renungan sejenak ~


SAHABAT..

ღ¸.•´¯)..Andai hari ini aku terlalu gembira, sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah..
ღ¸.•´¯)..Andaiku bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta..
ღ¸.•´¯)..Andaiku lemah tidak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga..
ღ¸.•´¯)..Andai antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera..
ღ¸.•´¯)..Andai hari ini PERTEMUAN terakhir kita, berdoalah moga "disana" kita dipertemukan semula..

>>>SUNGGUH, hati ini tidak KUAT untuk menempuhi jalan kehidupan berseorangan tanpamu di sisi..yang SETIA menemani..

Aku tahu KEBAHAGIAANKU tidak akan diambil orang lain kerana Allah telah menyediakan dan menetapkan ia HANYA untukku..kerana itu hatiku selalu TENANG..aku tahu Allah memerhatikan aku, kerana itulah aku MALU jika Allah melihatku sedang bermaksiat..dan aku tahu KEMATIAN itu sedang menungguku, kerana itulah aku selalu menambah BEKAL untuk hari pertemuanku dengan
Allah..✿ܓ

No comments: