welcOme ^^

~

Saturday, January 15, 2011

Kerana dirimu begitu berharga



" KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA "





Ini bukan tagline produk kecantikkan 'Oley' taw,,bunyinye mmang seakan sama kn tpi ni sebenarnye adalah topik yang diulas oleh seorang penceramah bebas ustazah anisah, act..semalam pihak kolej ada mengajurkan 1 majlis ceramah. Aku dan kawan2 yang laen smpat mengikuti program + ulasan yang dibentangkan. Banyak jgk input2 yang dapat diperolehi darinya. Okla, ni ada sedikit pengisian untuk dikongsikan bersama =)



" perempuan diharuskan menjadi seorang yang istimewa..dye dikurniakan kekuatan untuk mendukung adamnya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk adamnya untuk melindungi hatinya..dye diberi kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa adam yang baik takkan pernah sakiti hati hawanya..tetapi kadangkala menguji kekuatan dan ketetapan hatinya untuk terus berada di sisi adamnya tanpa ragu.. "


Jam kt meja, dinding, lptp pn dh menunjukkan masa yang sepatutnya tido.. Mata plak dh xhnti2 bagi hint yg sama...cuma tangan ni je lagi yang gatal nk menyping, Ok la..itu je kot yg nk dikongsikan tok hari ini,gd nytes..salam Zzzz ( T_T )

No comments: