welcOme ^^

~

Monday, August 29, 2011

Salam Lebaran =)


Tyme ni ptt aku dengan kakak2 yang lain tolong mak pape yang patut...buat ketupat palas,aduhai itu memang aku malas sebab kadang bukannye nak menjadik..hehe, mula la kene komplain dengan abang2 aku, tersengeh2 menyakat aku..eleh tapi aku x kisah nnti benda alah tu nak masuk ke perut jugak kn =P Nasib ade kekanda2ku,,kalau tidak kecian kat mak nak buat semua..ptt semua tu dh boleh ditugaskan kat anak2 je kn..

Hmm, raya tahun ni je aku x dapat sertai..ni la dinamak

an pengalaman,best kn =P sejak 2,3 hari nak menjelang raya,sunyi sepi dh bumi Cheras ni, semua hilang pulang ke kampung masing2..aku je kat sini lagi, hee bukan merungut atau hape cuma sje menulis mengisi masa terluang sebelum aku pulang ke kampung kejab lagi..Syukur! aku pun dapat balik sebenarnye,cume lmbat ckit je.. hee~


Okeyh.dikesempatan ini tuan belOg ingin meyusun 10 jari memohon ampun atas kesilapan buat sesiapa yg mengenali..Salam Lebaran diucapkan =))




No comments: