welcOme ^^

~

Friday, August 19, 2011

PICU..





Sejak ber'title' "student" dulu aku berhasrat kalau diizinkan memang nak sangat bekerja di PICU even aku x pernah pun ber'posting' di sini ~

Pelan B, kalau bukan di PICU..minat aku di unit kritikal 0 paediatric, mungkin di cardiac intensive care unit (CICU), coronary care unit (CCU), general intensive care unit (ICU), dan mana2 paediatric (PAEDS).. Itu hanyalah impian dan minat, kalau dapat alhamdullillah syukur sangat2 tapi kalau x diizinkan xpe..aku redha,mane2 tempat pun boleh cari ilmu jugak kan..so,x kisah la..kata orang x kenal maka x cinta =PP tapi alhamdullillah, aku bersyukur kerana diterima di PICU..=)

Ok, semalam fes day tagging..hmm, paediatric intensive care unit (PICU) menjadi pilihan d hati...ku pohon dpermudhkn segalanya Ya Rabbku buat diri dan kwan2...=)) Banyak sebenarnya yang aku perlu belajar lagi sebab di sini lain sikit, armmm dengan keadaan baby yang tenat macam tadi, sayu plak rase,hmmm harap aku kuat tapi yang seronoknya setakat ni akak2 dan kj kat situ semuanya baek sangat,hee suka ! . Agaknye,diorang dah terbiasa menjga baby dengan sifat yang penyayang kot lah,,cewahh =PP Harap2 berkekalan lah sebab rini baru hari kedua 'tagging'..Tapi pape pun perlu ada inisiatif untuk belajar dan berdikari jugak kan untuk lebih maju ke hadapan..mana2 tempat pun sama bagi aku lah, n suke tgok member2 pun dapat wad yang diorang suke,bguslah..=) hopefully everthing will run smoothly,insyaAllah2 ~


No comments: