welcOme ^^

~

Friday, April 1, 2011

1 April ~`



Jam sekarang dh pn menunjukkan pukul 2 pagi..ohooii ! mataku, bila nak rest ni...besok ade klas lagi kot, berjaga mcm besOk tuh xdk klas je..huhu ~



Garang?...armm, garang ke aku..hahah
first time seseorang mengatakan aku ni garang orangnye..
bgus larh...ade jgk rpenye..ngee~
sbbnye, kalu aku wt grang cm mne pn.. rata2 x ktakn aku cmtu...
"lembut"... lembut aku tpi ade jgk ketegasannya, tidak perlu dipamerkan untuk sekian kali, haruslah mengikut situasi yang dialami...harus bijak menggunakan sift2 ini dgn situasinya...** aku sedang belajaq untuk mnjadik lebih baek ~

>> kadang dgn some persOn,, aku sengaja pamerkan sifat2 yg ntah pape nih...
biaq la orang trima da bad thing about me dulu...sbb kalu gud thing yg dtang kemudian tuu x mnjadik hal larh kn..=) ** yg pnting..be ur self ~

>> aku = nakal jgk kdang2 =p





*********************





Tarikh hari ni 1 April...selalu dlm kotak memory sbbnye ayhndaku tercheNta lahir pada tarikh ni.. tyme2 cmni mne bleh nk wish, besOk eda calling2 abh ey ^^ insyaAllah ~

Ya TuhANku..ku bersyukur ke hadratMu atas kehidupan semntara yg dipinjmkn ini dpt lagi aku bersama2 dgn orang yg sangat aku kasihi..ku pOhon, Kau ampunilah dosa kedua ibubapaku seperti mana mereka memeliharaku sedari kecil..titipkan larh nikmat kesihatan, keimanan buat keduanya. Ku pohon Ya Rabbiku, izinkanlarh aku mnjaga mereka dengan sepenuh kasih dan sayangku, aku thu walau segala yg aku lakukan tidk dpt mbalas jasa keduanya.. Moga, insan yang aku sayangi ini sentiasa berada dalam redhaMu ya Rabbi ku..amin ~

** ku poHon,, bntu larh hmbaMu ini..didiklarh jiwa dan sifatku ini agar sntiasa mnjdi penyejuk hati keduanya...

** jika suatu hari, di saat aku menemui calOn imam dalam sOlatku yg tidak aku ketahui siapa..di saat itu, aku thu..tnggungjwabku adalh buatmu, namun harapnku...dalam melaksanakan tnggungjwab itu jgn larh kita alpa dan lupa kpda insan yg telah bnyk berkorbn dlm mndidik kita..


No comments: