welcOme ^^

~

Monday, June 3, 2013

Entry 'kehidupan' ~


Bismillahhirahmanirrahim, segala puji bagi Tuhan pemilik seluruh alam~~


Tersangat-sangat lama x update sesuatu disini, Ya ALLAh rindu sgt!...kekangan waktu setelah masuk ke alam pekerjaan sedikit membataskn aku meluangkan waktu mencoretkn sesuatu di sini..Seorang senior di wad aku bekerja meminta aku menolong mencantikkn blog kepunyaannya..Terus teringatkan akan kamu wahai blog!! ~~

Usai masuk ke alam pekerjaan, sedar x sedar hampir 2 thun aku di hukm..Hari2 yang aku lalui bersama baby2 comel di wad picu. Beruntungnya kamu wahai baby, kehidupanmu ketika di alam ini adalah penuh dengan barakah dari ALLAH S.W.T..Sungguh kamu adalah suci dari sebarang dosa, melihatmu sahaja menenangkn hati. Sepanjang aku disini, banyak yang aku pelajari..dari bermula dan berakhirnya sebuah kehidupan yg sementara ini..Lahirnya kita sebagai sebaek2 makhluk kejadian, yg lahirnya tanpa sebarang dosa.. kita adalah kepunyaan Ilahi yg abadi..Di sini, keadaan baby adalah kritikal..acap kali aku melihat pengakhiran sebuah kehidupan,, sungguh kuat, cekal dan tabahnya dirimu wahai bayi..Hari Jumaat yg penuh barakah sering ku lihat dirimu dipanggil menghadap Ilahi..moga syurga abadi adalah kekal sebagai milikmu..Al Fatihah ku kalungkn buat semua bayi2 comel yg telah pergi buat selamanya..Ya ALLAH kuatkn, berilah kesembuhan kesihatan buat semua pesakitku yg aku sayangi dan semua di sekeklilingku, aamiin ~~



**********************************************



Menghitung hari demi hari, Ya ALLAH x sabarnya utk bertemu bulan Ramadhan yang penuh barakah..moga               dipertemukn lagi, in sha ALLAH~~
Semakin hampir dgn musim raya, banyak pula tempahan yang aku terima..alhmdulillah syukur, mngkin ade yg aku perlu tolak sbb kekangan waktu,,balik dari bekerja terpaksa menghadap mesin jahit pula..seriusly sedikit penat tapi xpe, it's ok dari aku x buat ape2..at least aku mula belajar sesuatu, mungkin bermanfaat di kemudian hari who know..hee
Harap semuaa dapat disiapkn b4 bulan pose, rindu nk g terawih sebenrnye!.~~ Teringat waktu tinggal di hostel dahulu,,dekat sangat dengan surau...seronok je rse, masuk waktu...berlari2 mcm kanak2 ribena dengan housemate,,teeheee tu kalau time terlewat la kalau biasa cool je =PP

No comments: