welcOme ^^

~

Tuesday, September 4, 2012

Ramadhn n lebaran ~

Assalammualaikum..

Seriusly, lama sgt aku x meng ' update ' sesuatu di laman sesawang yg satu ni, rindu sangat rasanye!
tahap kemalasan aku tok menulis myb tu yg menyebabkan lama aku x menjengok ke sini.heee

Tapi xpe, hari ni aku luangkan sedikit masa..^__^

Sebulan Ramadhan yg sangat dinanti oleh semua dh pn berlalu, Syawal yg ditunggu pn dh semakin hmpir ke penghujungnye..Masa terlalu cepat berlalu, sgt cepat..


Syawal yg lepas, tnpa aku jangka dpt cuti menyambut lebaran..alhmdullillah, seronok rse dpt menyambut bersama keluarga, aku pasti semua orang pasti teruja menyambut lebaran bersama keluarga tersayang knn..Jadik bila jadual kje keluar je then aku dapt cuti, xcited ckit..trus carik tiket balik..hhehe
Syukur ALhmdullillah ~~




with my 'abah'..=)



Raya ni, sahabat sek ren dulu ade buat reunion..kebetulan aku free then join laa~   Masing2 dh laen, iyela dh mkin besar knn...last aku jmpe diorang masa darjah 5, lama knnn~~





Sronok dpt jmpe kawan2 lama, mcm2 akitviti..bina menara la, cabutan bertuah...fun! hehee tQ kawan2 ^^
Hopefully ukhwahh berkekalan, insyaALLAH...



No comments: