welcOme ^^

~

Saturday, March 5, 2011

can't wait that's moment...~

wahai memanda beta,,errr?...mula mereben plak bila dok sorang2 nih =P sahabatku sekalian...cepat la blek, terasa sunyi plak seharian sorang2 kt umah nih....aku? ntah..... malas ckit nak kuar2 nih..tgk msa jgk kalu nk kuar tu....huhu
housemate aku ade yang blek kampung, kuar...hmm, ramai plak yang balek minggu nih..best btol la kalu umah aku pun dekat2 nih je, pantang ade cuti kmpOm2 sekarang dh da kt umah..teehheeee ^^
xpela,,,rezeki aku dapat merantau jaOh2 nih..teringat plak dulu msa sek nak sangat merantau2 nih, nak berdikari la kononnye,nak cari pengalaman kt tmpat orang....dulu aku penah apply sek jaOh2..mintak dekat johOr,langkawi,perak larh...dapat je tpi last2 dekat sp jgk...dekat je kalu ngn rumah tuh...then, stay kt sek lama je,x jdik pegi sek baru tuh...hahah n sekarang dh dapat pun,jaOh la ni kiranye...pOn mngeluh bila tgk orang laen dapat blek cuti...** x baek sebenarnye mngeluh dgn ketetapan yg ditenttukan ** jdi,,sy redha....b'monolog dalam hati (xpe pn larh),even hati sebenarnye x begitu sehaluan dgn akal yg nk berfikiran '+' nih..huhuh....T__T
gud newz nye,,bru je on fon ngn mak petang tadi,,n my family nak datang sini this weekk....wahhhhh,,senyum melebihi telinga la akuh time tuh..heheh,suke la..spe x suk
a,,misss a lot okeyh ~~

p/s/s : O'oo...t'engt pasal jemputan,, seribu kemaaffn sbb x dapt menghadirkan diri...hope,semuanya b'jln lncar hndaknya,,amin ~

No comments: