welcOme ^^

~

Friday, December 31, 2010

Alhamdullillah..


Alhamdullillah
ku bersujud syukur ke HADRATMU
hanya itu yang mampu aku lakukan
terima kasih Ya Allah di atas kurniaanMu itu
sungguh aku x sangka pada mulanya result yang aku lihat
result yang sangat aku nanti2kn
akhirnya,Engkau perkenankan doaku selama ini
terima kasih Ya Allah
atas segala rahmat, nikmat yang telah Engkau curahkan
yang x pernah aku bayangkan
aku thu,aku hanyalah insan yang lemah,x berdaya
aku bukanlah sesiapa tanpaMu di sisi ku
aku yakin pada janjiMu
aku percaya usaha disamping berdoa kehadratMu itu
kini Engkau perkenankannya
amin Ya Rabbal'alamin


result aku xdk la gmpak sgt,,tpi meningkt la dri sem lpas 3.5.. dan yg m'buatkn aku suke sgt sbb dpt hepykn my parent yang bnyak berkorban tok aku selama ni,terima kasih mak abah

kawan2,tahniah diucpkan
hrap kita dapt lakukan yang lebih baek lagi tok sem ni....
last batch,last sem last chances tok kta buktiknnye
moga dipermudahkan pembelajaran kita untuk sem yang agak mncabar ni

go go chAyok semuanya !! ~



1 comment:

Anonymous said...

tahniah potong..finnaly!!..:)