welcOme ^^

~

Monday, June 18, 2012

Bismillah ~

Bismillah sebagai pembuka bicara.~

Lama benar rasanya aku tidak mencoretkn sesuatu di alam maya ini, hari ini terdetik ingin menulis sesuatu yang datang jauh dari sudut hati aku. Aku lebih selesa menulis sesuatu di sini berbanding menulis apa yang aku rase di wall fb..Mungkin tiada yg mengenali aku di sini mnyebabkan aku lebih selesa menulis sesuatu.. 


Dalam setiap detik waktu,
aku cuba mengatur langkah,
demi menggapai rahmat dan redhaMu,
namun kadang ku rapuh
maafknlah bila hati x sempurna
dalam meraih cintaMu
ku harap hanya diriMu yang bertahta dalam hati


Tangis dan tawaku
sebagai teman sejati
jauh di sudut hati tiada yang mengethui 
melainkan diriMu yang Maha Kuasa
pengatur dan perencana sekalian alam


Ku harap hanya,
diriMu Ya Rabbi,
pegangilah hati hambamu ini,
dalam apa adanya diriku,
akan aku terus mngatur langkah
mempersembahkan kepadaMu
sesuatu yang terindah.
kerana aku yakin 
semua berakhir padaMu..~



aku xthu knpe, hati selalu rse sedih..terlalu merindukan sesuatu yang aku sendiri tidak tahu apekah...dan kadang hatiku selalu terdetik yang aku trlalu rindukn diriMu, rindu untuk mnjejakkn kaki ke tnh suciMu dan kadang   
hati terdetik mengingatkan pengakhiran hidupku mmbuat tangisan ku mkin berpnjangan..
sesungguhnya Dia lebih Mengethui, duhai pemilik sekalian alam hanya satu pintaku..pegangi dan lindungilah sekeping hati pinjamanMu ini selalu~~

dan ku sgt mengakui , " Dengan mengingatiMu, jiwa mnjdi tenang " 































































































No comments: