welcOme ^^

~

Friday, December 9, 2011

Kerabat~

Sebahagian yang hadir ke kenduri pertunangan k.akma~

Semalam adalah hari yg istimewa buat cousin aku, aku tumpang gembira melihat kegembiraan hari semalam, meriah sangat!! N Selamat bertunang! Dh bertukar status k.akma~ Suasana riuh macam kenduri kt kampung plak, masak ramai2, masuk semak carik daun sireh ngan mak uteh untk dbuat hntaran...jenuh mak cik aku yang laen bising sebab aku ngan fatin p redah semak. Heee,kami x kisah la mak cik. ramai sedara yang dtang dari perak,selangor negeri sembilan,kuantan dan aku satu2nye wakil dari kedah..Mak abah x dapat nak datang, jdi aku lah wakilnye lagipun aku mmang ade je bekerja kt area nih..time2 cmni la sebenarnye kita boleh merapatkan,mengeratkan lagi tali silaturrahim kekeluargaan... * teringat pesanan mak* Semua kat situ yang x bpe kenal aku panggil anak k.nani, anak ck megat..wahhh glamour mak abah,hehe..Kene pndai jga dri, sbb selalu nm mak abh yg disebut2 kn~~Aku ni pemalu sikit orangnye..kecik2 dulu laen,memang x boleh kena tinggal, pegi mne je mesti aku nk ikot..bila dh besar2 ni rse malu menggunung plak. Selalu kalau berhimpun ramai2 cmni ade kakak2 aku,mak...ni aku sorang2 memang kena sakat jela, * tersengih2 je la, merah rse muke* huhuh, tapi xpe kena la pandai sesuaikan diri dgn keadaan,time cmni la kita boleh kenal lagi ngn sedara mara kn...~~

No comments: