welcOme ^^

~

Thursday, September 10, 2009

RiNdU..!!~

Salam Ramadhan semua,,bln mulia tba lagi alhmdulillallh...byk sgt kelebihan berada di bulan Ramadhan...syukron! hurm..awal Ramadhan nh berbeda ckt dr thn2 yang laennya..first week posa tu posting klinikal,,t’pksa la aku b’bka pose s0rang2...sayunye rs hati,mula lah t’igat mak,abah family kt kpg....sbb housmte aku yg laen sume posting ptg kalu ikutkan jadual..Ntah cmner, salah srng dari housmte aku nh jadual dy d’rombak..amin,da jgk m’ber means xdk la aku kne bkak sorang2 lagi...hehe. Hidup di perantauan,mmang adat la 2..tp hati nh mmg kt kpg...bestnye!!! suasana kt sna meriah sangat kalu semua family aku b’himpun.....ia la ada mak,abah, along,k.ida(akak ipar aku),angah,abg sham(abg ipar aku),alang,ayu(akak aku),abg ramli(abg ipar aku) n adk aku yang kecik skali tu..pas2 ditambah pulak dengan 6 orng ank2 menakan aku tu,,huhh...riuh d’buatnye dengan karenah budak2 kcik tu tp itu la yang seronok bagi aku bila semua b’kmpul ..arrmm,good newz lagi..ank menakan aku akan bertambah lagi seorang,insyaAllah dalam hujung thun nh..Hurmm,aku kalu semua akak2 aku blek msti menyembang sakan sekali ngan my mom la.. kt dpur pun jadi jgk,ms ngah tlg2 mak tu,,de je cerita kmi..hehe. Dalam mggu kedua posa,mk teh aku ajak b’bka posa skali ngan other relative aku..sume yang mai bkak pose ritu dok dalm area cheras nh jgk,mak uda aku je kt puchung...seronok,,at least t’ubat jugak rindu aku kt kpg tu..pas2 kt rumah aku nh plak x abis2 b’kumandang lagu2 raya,fuhh..lagi la terasa bahangnya nk smbut lebaran...sama2 lh kta m’ntikannye,semoga Ramadhan ni m’bwa 1001 rahmat dan Syawal keberkatan drNya,,amin....”SaLam RAmaDhan dan AiDiLfiTRi ”!!~ :)



~!!my beloved family!!~



Anak2 buahku_raye 2008!!~


No comments: